dimarts, 2 de juliol de 2013

Entrevista a la ràdio

No sé si recordareu que ara fa un mes el Daniel Garcia Peris, de Penedesfera, es va posar en contacte amb mi per convidar-me a anar a una entrevista a Ràdio Vilafranca a parlar del meu blog. 

Després de soprendre'm, emocionar-me i de dir-ho a les persones més properes, van començar els tràmits oficials, diguem-ne burocràtics: demanar festa a la feina!!!

El meu cap em va dir "em sembla que el dia 10 no tenim res agendat important, a veure.... sí, no hi ha problema si t'agafes festa. I com és que necessites aquest dia de festa? Per anar a la ràdio pel teu blog???????????????? Oi tant! Oi tant que tens festa, hi has d'anar!!!!!! És molt important per a tu!" 

I a partir d'aquí, vaig estar tota una setmana pensant què podia portar a la ràdio i finalment vaig decidir preparar uns cake pops, bàsicament perquè ningú s'embruta les mans.

I va arribar, finalment, el dia 10 de juny a les 11.00h. Jo vaig arribar a la ràdio, amb els cake pops i sense nervis. Era la primera vegada que anava a fer un directe d'aquest tipus i el cert és que m'hi vaig trobar molt bé. Gent encantadora que no em van fer sentir gens estranya amb l'entorn.

Qui ho ha escoltat ja m'ha donat la seva opinió. Si voleu, podeu escoltar-la clicant aquí

I teniu el meu permís per riure, de fet... què seria de la vida sense els somriures que ens arrenquen aquests moments?

10 comentaris:

  1. Yeep! ja l'he escoltat!!! quina gràcia fa poder posar veu a un blog que solament llegeixes, la veritat es que t'identifica molt amb la manera d'escriure! :-) Ha estat molt bé saber més de tu, la causa del blog, el perque d'aquestes receptes etc. Molt interessant tot plegat. Ara anava a demanar-te la foto dels cake-pops, pero veig que has posat l'enllaç a la recepta que vas fer anteriorment així que perfecte!!
    Lo que t'anava a comentar de la b12, Gary Yourofsky es un vegà d'Estats units, va ser ell que hem va fer tombar el cap amb el tema d'alimentació i veganisme, el sufriment animal etc. Quan li preguntes sobre la B12 ell respon això:

    After 16 years of veganism, without taking a single vitamin, my B12 level was checked on October 24, 2012. It was 543 pg/mL. The normal range is between 271-870.

    The human body only needs three micrograms of B12 per day, and the bacteria in our mouth and intestines produce it naturally (see links below). B12 is also produced in the earth's soil, which is why some animals have trace amounts of B12 as they eat dirt when they eat off the ground, and animal-feed is never washed. However, attempting to get trace amounts of B12 by eating animal products is inefficient and deadly because B12 is destroyed by heat, and animal products contain disease-causing compounds like cholesterol, saturated fat, trans-fatty acids, casein and animal protein. The heat destruction oexplains why 99 percent of people with B12 deficiencies are meat, dairy and egg-eaters. The other 1 percent are junk-food vegetarians/vegans. The latter groups are also at risk for many ailments because health cannot achieved with cheese, eggs, Ruffles, Oreos, french fries and white rice/bread/pasta. Non-junk-food veganism causes no disease. It is preventative medicine, the treatment and the cure. And there's a reason why the term 'B Complex' was created. It's because any plant product containing a B vitamin actaully has ALL the B vitamins, including 12.

    The best way to get B12 is to eat unwashed organic fruits and vegetables with some soil intact. The best sources are barley, beans, chlorella, dulse, grains (all), grapes (concord), kelp, mustard greens, nori, nuts, plums, prunes, sauerkraut (unpasteurized), seeds (all), soy, spirulina, sprouts (all), wheatgerm and wheatgrass. You can also add Red Star nutritional yeast to your meals.

    Ve a dir en resum que mai ha pres suplements, que te un bon nivell de b12, no es dona en tothom, es clar. Diu també que aquesta vitamina provinent de la carn s'esfuma amb la calor, es a dir que la gent que cuina la carn també poden patir deficiencia de b12, vitamina que podem trobar a fruita sense rentar o inclus als vegetals amb sorra, que de fet es d'on la treuen els animals.

    Font de b12 que cita: cebada, judías/alubias/frijoles, alga clorela, alga dolça, tots els grans, raïm concord, alga kelp, mostassa, alga nori, nous, prunes, pasas, chucrut sense pasteurizar, totes les llavors, soja, spirulina, tots els brots, germe de blat de moro, el suc de wheatgrass .

    Ho sento pel tostón! jejejee! per la informació es poder!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muy buena la info sobre la B12 Cris ;) Merci!

      Elimina
    2. Però jo tinc mala absorció, i me l'he de continuar punxant.

      Elimina
    3. si si, en el teu cas es diferent. Era sol per donar més info :-)

      Elimina
  2. M'ha agradat molt sentir la teva veu i les teves explicacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara ja poses veu. En breu... videos!!!! Aixi podreu tenir imatges :-)

      Elimina
  3. Hola Marta,

    L'entrevista va anar molt bé i els cake pops encara millor! :-)

    Gràcies per venir a la ràdio i fer una mica més gran la Penedesfera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Daniel, gràcies a tu i a tot l'equip per fer-ho possible.

      Elimina